torstai 29. elokuuta 2013

Toivotonta treeniä..!

Tällä viikolla Mette on joka päivä ollut niin yksinkertaisesti kamala, etten ole kirjoittanut mitään kun ei kuviakaan ole. Koulutreeniä on suurimmaksi osaksi ollut ja se on mennyt niin huonosti että ei huhhuh... :D Itse teen kaikkeni ja hevonen vaan kulkee kuin joku raivohullu lehmä ja sillä ei ole ratsastuksen jälkeen edes hiki! Toisin kuin allekirjoittaneella...
Huomenna mennään vähän maastoon päästelemään pois kaikki molempien turhautuminen mitä liika koulutreeni tuottaa, ja koitetaampa ehkä vähän nopeuttakin. Viimeksi tulos oli hyvä, yksin ilman vetoapua kotoolta pois päin ihan kiitettävää vauhtia suomenhevoseksi!


Huomista odotellessa sitten...
Onneksi pääsin yhteistyöhaluisen hevosenkin selkään tällä viikolla, nimittäin kaverini Jonnan lv-ruunan Roopen, ja on se kyllä vaan mielettömän kiva hevonen!

Minä ja Roope keskiviikkona, lisää kuvia laitan heti kun ne ilmaantuu mulle asti!
Lauantaiaamuna lähdenkin sitten Suomenratsujen kuninkaallisiin, ja tulen sunnuntaina pois. Tänä vuonna en ikävä kyllä osallistu kun Mette ei vielä saa, ensi vuonna taas! Mistään hinnasta ei näitä kisoja kuitenkaan voi jättää välistä vaikka olisikin vaan katsomon puolella, paras hevostapahtuma missä olen ollut, kannattaa tulla jos vain on mahdollisuuksia! :)

2 kommenttia:

  1. Jes, pääsee vihdoin lukee taas teijä juttui! Mä oon oottanu myös :D Teetkö myös muillekin hepoille esittelysivut? P.S. Niilo on sulonen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva kuulla! :) Teen lisää esittelysivuja kun ehdin ja saan otettua sopivia kuvia :)

      Poista

Olen tosi kiitollinen kaikille jotka ehdottavat postausideoita, vaikka minkälaiset vain mukavat komentit ovat tervetulleita :). Poistan kaikki ilkeät ja sävyltään kokonaan negatiiviset kommentit, sillä haluan pitää blogini viihtyisänä sivuna. Jos laitat oman blogisi linkin kommentin perään, käyn katsomassa sitä, mutta en lupaa että rupean lukijaksi.