keskiviikko 18. kesäkuuta 2014

Blogi siirtyy parempiin kavioihin

Moikka, täällä äänessä tämän blogin kaunein ja lahjakkain tähti, eli Mette. Kuten te lukijat olette voineet huomata, on mun omistajani TAAS jättänyt yli puoleksi vuodeksi meidän mahti blogin oman onnensa nojaan ja ei ole kirjoittanut mistään huippukivasta ja hienosta mitä ollaan koettu.
Päätettiin meidän tallilaisten heppojen kanssa että tehdään tälläinen vallankaappaus yhteisvoimin ja nyt on semmonen juttu että kaikki kirjoittaa blogiin vuorollaan, kirjoittaja riippuu siitä kenen näkökulmasta on eniten kerrottavaa. Omistaja saa kirjoittaa myös välillä omasta ihmismäisestä näkökulmastaan, mutta ei ilman mun lupaa.



Me hevoset kun ei olla elektroniikan asiantuntijoita, niin kaiken selvyyden vuoksi omistaja on edelleen vastuussa ulkoasusta ja meidän esittelysivuista sekä kisakalenterista, jotka laitan hänet päivittämään tuota pikaa. Ulkoasuakin varten on suunnitelma tehty mutta sen kanssa pitää odottaa ensi viikkoon että omistaja saa käyttöönsä tietokoneen missä on jotain nörttiohjelmia.

Tänään mulla oli rento ohjasajopäivä. Kaikki muut viettää täyttä laidunlomaa paitsi minä, Bibi ja Eemu ja meidän mielestä se on vähintäänkin epäreilua.


Ei mulla tänään sen enempiä. Valmistaudutaan Bibin kanssa ensi viikon kisoihin. Minä menen lauantaina estekisoihin yksin ja sunnuntaina mennään Bibin kanssa koulukisoihin. 

Omistaja koittaa päivitellä meidän sivuja sen verran kun se semmosella älypuhelimella jaksaa, ensi viikosta eteenpäin on sitten tietokone mukana kuvioissa. 

Pistäkäähän kommenttia oliko vallankaappaus hyvä juttu ja toiveita miten me tätä valtaa nyt käytetään! 

-Mette

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen tosi kiitollinen kaikille jotka ehdottavat postausideoita, vaikka minkälaiset vain mukavat komentit ovat tervetulleita :). Poistan kaikki ilkeät ja sävyltään kokonaan negatiiviset kommentit, sillä haluan pitää blogini viihtyisänä sivuna. Jos laitat oman blogisi linkin kommentin perään, käyn katsomassa sitä, mutta en lupaa että rupean lukijaksi.