lauantai 21. kesäkuuta 2014

Mekin osataan yllättää!

Moikka, täällä ensimmäistä kertaa bloggaamispuuhissa Bibi! Olin Eemun kanssa tuossa pari päivää sitten hyppäämässä esteitä ja molemmilla meni ihan loistavasti!
Aloitettiin pienillä esteillä ja puomeilla, mutta mun kanssa on nostettava tehtävät aika reippaaseen tahtiin vähän haastavammiksi ja jännemmiksi koska olen niin lahjakas että muuten menee kiinnostus koko juttuun!


Eemukin yllätti positiivisesti ja esitteli hyppytaitojaan ihan uudessa mittakaavassa tekemällä samoja tehtäviä kuin mitä minä! Vautsi :)



Eemusta en pistä nyt yhtään kuvaa kun en tiedä mitä sen omistaja tykkää niistä, sillä kun ei ole mun kanssa sama omistaja.

Meidän jälkeen tytöt ratsasteli kentällä vielä Metellä ja Möhkiskin lähti kentän keskelle pyörimään ja vähän oikomaan jalkojaan. Kameran kanssa heiluvan omistajan innostuneesti huudetut kehut kuului talliin asti, jotain sellaista että Mette ei ole ikinä ennen toiminut niin hyvin niillä tytöillä. Positiivisena ponina iloitsen myös muiden onnistumisista, joten se sai hymyn huulille, vaikka vielä enemmän sai kun päästiin laitumelle kaikki yhdessä ratsastuksen jälkeen. :)




2 kommenttia:

Olen tosi kiitollinen kaikille jotka ehdottavat postausideoita, vaikka minkälaiset vain mukavat komentit ovat tervetulleita :). Poistan kaikki ilkeät ja sävyltään kokonaan negatiiviset kommentit, sillä haluan pitää blogini viihtyisänä sivuna. Jos laitat oman blogisi linkin kommentin perään, käyn katsomassa sitä, mutta en lupaa että rupean lukijaksi.